..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

wishlist #3:another step closer

OK, rasa mcm lama gila x update.

Asslamualaikum..

Ak pernah mention pasal kusus kejurulatihan voli sebelum ni and actually my PK koko dah terlupa nak hntr feedback pasal kusus tu pada bahagian sukan.so dgn sedihnya one step closer tu dah jd one step further away.haha

Well,ak xde la frust sgt since masa aku hntr borg tu kt beliau,ak anggap peluang aku 50-50 je. Sbbnya ak dah nmpak dah pros n cons kalau aku p kusus tu. Antara keinginan dan tanggungjawab yg bakal terletak di bahu,ak serahkan pd Dia untuk tentukan yg terbaik.kalau pg Ada sebab kalau xpg pun Ada sebab.


Xlama pas tau psal tu,tba2 kak S ckp pasal Ada budak nak buat kelab voli.(FYI,kt skolah aku xde kelab voli) kak S penah jd housemate aku so dia taula serba sedikit kegilaan aku ni.so dia suggest kt bdk2 ni td suh jumpa aku.

Bgai pucuk dicita,ulam yg dtg..

At first aku ragu2.kalau aku sign Surat bdk2 ni,cmne ng plan eg tukar aku tu.huhu..

Dlm dilema jugak..

That was my first thought.

Eg- tukar tu, nak tembus kedah is one thing tp nak dilepaskan oleh puan bos is the hardest thing..

D ckp try je..of cos I'll try.. Tp instinct ni rsa cm payahhhh je nk dpt...

So...

Plan a dpt tukar.

Plan b,kalau xdpt, at least blh kluar kelab Hoki.sbb Hoki p merata..cian d asyik kena tinggal nt. Kalau kelab voli pulak baru nak naik.. Plg kurang wakil skul je. And I will be able to do something I love!

Huhu.. Berfikiran setahun ke depan...

Apa pn ak akan tetap berusaha. Sbb aku percaya tukar2 ni sume bukan kt tgn puan bos tp dr Allah.. Sekali Dia twist hati puan bos untuk lepaskan aku,maka lepaslah aku dr sen jojes tercinta ni Dan berkenduri lah aku 7 hr 7 malam.haha

Tp kalau xdpt...huhu

Allah lebih tahu.harapnya APA yg aku nak juga adalah APA yg terbaik yg Allah rancangkan untuk aku..amin...

Wehhh.. Sbenarnya aku nak ckp pasal ni Je:::::

(Kkalau ak masih di sen jojes thn depan n dpt pgg kelab voli) aku nak ckp ni masa first meeting;

"Terima kasih pd semua sbb telah memulakan langkah pertama untuk merealisasikan impian kecil sy nih!"

Wah! Perasaan! Haha

Oke.lapaq dah. Nk masak spegeti.



No comments: