..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

youthpark-3/11/14


Patutlah hari ni x rsa macam hari isnin lgsung walaupun pg td msa perhimpunan ak gedebuk gedebak handle pelancaran kem membaca 1malaysia,(tq pd kak A sbb tolong pg td msa perhimpunan.kalau x,x menang tgn) rupanya ak xbalik weekend lepas!!!!

Assalamualaikum..

Setelah berbulan-bulan lamanya aku berhibernasi selepas balik kerja,akhirnya aku kembali kepada rutin baru yg baru2 nk berputik kt bumi pulau-kos-hidup-tinggi ni..

Semuanya kerana island cruise kt tasik banding 2 hr lepas..bagun je pagi hr ahad, abes keras kejung perut betis.kehkeh..tanda2 tekanan yg drastik pd otot masa memanjat semula selepas island cruise..

Tahniah...tahniah... Berjaya keluar dr kepompong petang flat sri pinang nih..esok kena try jln lain pulak.sbb pdg polo,island hospital jammed td! Kalau x kerana cik M dah ada kt sana,mmg aku patah balik dah.haha

Esok meeting pss terakhir!!!!! Yeayyy 10% to go to end the first year of being a GPM-guru perpustakaan & media.(celah mana puan boss nampak perpustakaan n media kt aku ni) huhhu..
Btw,aku jumpa boss hr tu. Nk tnjuk kt dia nama2 unit pss thun 2015. 

Aku: puan,ni cdangan ahli untuk thn depan.
Boss angguk2.. Sambil mengambil kertas dr tgn aku.
Dan aku pulak cuba nasib:: errr...tu pun kalau sy pgg jwtan ni lg lah..

Heheh..ak sengih kt boss..boss gelak.
"Cikgu dpt surat lantikan dr jpn kan"

Hehehehehe.... Lagi pangjang sengehan aku..

Kau xpayah nak cuba2 lari tina!!
Hahaha


Dan dan dan 
bdk2 voli baru aku tu,nk wt trening rabu nih. pkul3.30.
Eksaitednya.
Oke. Ni aku sanggup stayback.
Hahaha
Pkul 2.30 tnam syur (untuk projek plantathon)
Pkul 3.30 volleyball.
Pkul 5 jogging.

Pergh!
Malam kol 9 tarik selimut siap!

Hehe..

Ok2. Tah pape aku dok membebel ni.

Good luck D!

No comments: