..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

-HARI GURU 2015: BLACK ROSES-

terima kasih cikgu!


hehe... last week sekolah aku adakan sambutan hari guru. tema tahun lepas: back to school. tahun ni black roses pulak. kalau direct translation nya rose hitam! hahaha tp melalui cakap-cakap guru-guru pengelola sebenarnya merah hitam. huduh kot nak letak black-red. hahaha..

kalau ko google pulak, dptla image2 rose wana hitam or gambar model seksi nak mampus pakai dress kaler hitam..(aku google okay!)

dahlah xyah pening2. merah-hitam sebenarnya. hahah

aku rasa disebabkan kaler merah dan hitam telah menyelamatkan aku dari mengeluarkan duit untuk membeli sepasang baju baru. eh, tak kuasa la aku nak beli semata2 nak pakai sekali dua..tahun lepas punya back to school tu pun riuh rendah pinjam kat budak2..kahkah.. dah pinjam nak demand pulak.sekeh baru tau!haha

pagi tu, bermula dengan bacaan yassin di dewan asrama pada pkul 6.45 pg. gedebuk gedebak p isi minyak segala (maklumlah satgi nak balik jumpa encik D tercinta), sampai sekolah dah 7.10.. xsempat nak join bacaan yassin.

naik je ke bilik math, xdak org! weiiii... mana makanan yg dijanjikan nih?? kuikui... kami nak buat makan kecik2...rupanya ramai lagi yg belum dtg. 10 minit kemudian, makanan dah memenuhi meja pantri kami!haha

soru dulu!!



pkul 7.30 ada aerobik. aku memanglah berpakaian sukan. tp disebabkan keadaan fizikal aku sekarang yang dah tak boleh seaktif dulu, makanya aku dok tepi jelah amek gambar.haha





lepas aerobik ada aktiviti guru dn pelajar. aku main batu selambut. tewas ditangan cik M. ceh! hhaha
sebab aku kalah, so aku xnk letak gambar!kahkahkah..

ada lg la game lain. congkak, isi air dlm botol, futsal.. ooohh.. aku patut masuk isi air dlam botol la.. sbb dulu aku menang no 1 masa tadika! pertandingan isi air dlm botol.hihihih

lepas tu menyoru lagi dekat jamuan2 kelas..


haa tu yg ka tangan tu. tu je yg aku dpt dengan beg kt atas meja tu.hihi... terima kasih anak2.. xdpt adiah pun xpa.janji hormat ckgu2.. ddan yang penting, cikgu dpt pindah. EH!

Dah selesai menjamu selera, busuk2 tulah p tukar baju pakai baju gojes pulak! kahkah.. (jangan muntah tgk gmbar yg banyak ni!haha)




hahah... tersesat jugakla aku kat belakang tu! haaha
acara tamat 12.30. acara berikutnya ada hi-tea di hotel. pkul 2. hah.. melangutlah kt bilik guru sementara nak tgu smyg zohor.. TAPI  xkan melangut saja. haruslah amek gambar juga.haha.. geng matematik yg osem. semua ada kepakaran masing2 tiap kali buat makan2..kehkeh..




finally... hi-tea!!

husband tanya, "nak p ke dak hotel ke nak tuang?"

aku bab2 memecut balik tiap2 hari jumaat mmg pantas!hahaha

"haish.. apa pulak tak p. bukan senang nak dpt makan free. kt hotel plak tu"

terima kasih kepada adik puan boss kerana membelanja kami cikgu-cikgu sen jojes ni..






ade ke Puan Boss kata sape yg amek gambar dengan dia, xdpt bertukar!  hahahaha.. telan ayaq lioq denagr lawak Puan Boss.. sweetlah puan boss ni!hihi

gambar kt hotel banyak yg x jd. maklumlah kamera org. org hat yg pinjam ni pulak peqak.xreti guna.. xpa nt syg nak pinjam lagi ye encik D! hahaha mohon ajar guna sampai pandai! hahaha


and the lassst one...
haruslah yang paling besar tu muka sendiri kan!
hahahahahahah
andaikata aku ditakdirkan berpindah dlm msa terdekat ni, i will miss all these moment very much. walopun keje bertimbun, tp  persahabatan tu x ada batasan..byak juga benda yg dipelajari... so many things.. tak dpt di nafikan, lagi lama kat sen jojes lagi jauh aku bleh p.. tapi tak sanggup rasanya nak jauh dengan suami..kihkih.. insyaallah.. lain padang pain belalang lain pula pengalamannya.

eh.terbuat ucapan perpisahan pulak! hahahaha

okaylah.. aku dah sakit pinggang dok update entry ni.. panjangbe benor.puas hati i!

haha

p/s: harap2 dapat pindah cepat2...

assalamualaikum..

No comments: