..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

Dukalara

Semalam tau keputusan eg tukar..

Hanya tuhan yg tahu bertapa hancur luluhnya hati ini..  Air mata asyik berlinang saja. Pantang ckp sikit pasal eg tukar kompem berlinanh.


Hari ni, p jumpa peg di ppd. Mngkin telah menjangkakan kehadiran insan2 duka lara seperti aku, dia menggunakan nada tegas.   Langsung tidak menyedapkan hati apatah lagi memujuk dgn kata2 semangat.  Akhirnya di saat air mata ini tak dpt ditahan lg, aku bangun..

Dia berkata "janganlah sedih..  "

Jangan sedih??? Memanglah aku tgh bersedih..lagi laju air mata ni.  Saat aku pulas tombol pintu,  dia masih bercakap tp aku dah xboleh nak hadam. Antara marah dgn diri sendiri, sedih, geram semua menjadi satu.

Aku masuk bilik dia dgn senyuman dan keluar dalam keadaan dia belum mghabiskan ayatnya.  Rude?  😞 aku cuma xmahu dia melihat aku dalam keadaan yg lebih teruk..

Lebih teruk rasanya hr ni dari putus cinta dlu...

So yg putus cinta tu xpayahla meroyan sangat. Esok hampa dah ada anak, pjj pulak ng suami, xdpt tukar pulak, hampa rasakan la kesakitan tu.. Lg pedih wei..


Btw..  Life has to move on.  Rezeki masih di sini..




No comments: