..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

.. new start..

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

Assalamualaikum...

hmm... rasa macam datang ke tempat baru! hehe.. masih lagi dalam mood raya walaupun berkepuk-kepuk paper PBS yang belum marking. so selamat hari raya. maaf zahir dan batin..

sedihnya. blog lama aku dijangkiti malware dan masih lagi belum berjaya dihapuskan.. sedih2..

banyak suka duka dalam DuniaKu. dari sehappy-happy moment sehinggalah sesedih-sedih cerita, semua ada dalama tu.. bak kata uncle, (ayat ni mmg aku xleh lupa) "baca lima tahun akan datang pun, masih boleh rasa apa yang rasa masa tu,"

yup! cnt agree more. sampai kan aku sendiri jadi fobia nak bukak cite2 lama yang menyedihkan tu.haha ..sgt menyentuh hati sanubari, kdg2 aku sendiri tertanya-tanya, "weii... gilalah! aku ke yang dok berjiwang smpai camtuh sekali???" tp kompem. memang aku je yang dok potpet2 dalam tu..

haha..

now, setahun lebih dah aku dekat sggs, penang. dulu bila aku tinggalkan sambest, aku risau aku tak kenal sape2 di sggs. sampai aku lupa, aku masuk sambest dulu pun, aku tak kenal sape2 dan akhirnya aku dpat ramai kawan di sana. dh lebih setahun ni, alhamdulillah i have many friends and sisters here.. and works to do too.. hihi

life sebagai cikgu?? hmm.. mungkit sebab sekolah aku tu one of the High Performance School, so banyak gila kerja. kerja sama dengan semua guru sekolah lain buat + keje2 extra HPS.huhu tapi walau macam mana pun, ini cabaran untuk aku. selagi aku kat sggs tu, selagi tu aku akan belaja sebanyak mana yang boleh sebelum aku ditukarkan atau bertukar ke mana2 sekolah lain. ikut suami kataya~ haha

ok. dah rasa macam buat karangan pulak..

personal life aku?? cinta hati aku?? next post... hhihi