..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

.sebiji bola.

assalamualaikum...

selamat hari malaysia!

sjak2 harga minyak naik ni, nak pg joging pun pk 14 kali. yup! memangla nak joging tak guna kete, kalau joging guna kete, x la pulak panggil jogging kan. ofcourselah pgil racing...

tapi..

 nk pg ke tempat joging tu dah kena naik kete.. hmmm..

hmm.. xpelah. akan tiba satu hari yg aku akan tekad! so just wait for that day!haha


sebiji bola..

aku x pernah terfikir yang sebiji bola ni akan buat aku beria menangis. beria2 bercerita tapi bila sampai part Cik Lola, air mata ku bagai tak dpt ditahan2... laju mencurah sehinggakan yg mendengar pun turut sama mengalirkan air mata..

apakah?

mungkin sebiji bola ni terlalu sentimental buat aku kot.. maklumlah dulu, dialah yg aku spike, bila aku sedih, aku marah, aku happy, aku stress, aku benci, aku suka.. semua dia.. 

hehe...

serius. xnak cakap pasal cik lola lagi..


okay.. dats it. 

selamat bercuti esok. ;)

No comments: