..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

-tugas 2015-

There is always a first time for everything...

Assalamualaikum..

Nampaknya tahun percubaan puan bos untuk aku dah tamat.tahun ni bakal menjadi tahun kedua aku sbg cikgu pss..

 Sbb apa ak kata thun percubaan?

Sebab.. Last year ak pegang hoki n library saja.xdak tugas lain..kecuali ajk majlis2 sekolah la..

Tahun ni,puan bos tambah sket lg cabaran untuk aku..situ sikit sini sikit.. Mgkin puan bos merasakan yg aku dah sedikit expert pasal pss.(oh.nak suruh aku urus xpa.jn suruh aku hafal la kod2 dlm pss tu.wuuuu) Xpa.. Selagi mampu,ak buat..amanah kn.

Dan dlm byk2 tu,yg paling aku tunggu2... Jeng jeng jeng

Cik Lola bakal beraksi.
Sorry Lola belum jumpa partner lg.
Belum jd puan.
Hahaha


Err..Guru penasihat kelab je pun.. Hahaha.. jadilah.. Hrap semua berjalan lancar..

Ps:teringin nak ubah angin la rasanya..puan boss is so dedicated, talented, optimist,educated etc..i cud hve learn so many things.. Byk yg perlu dikorbankan untuk menjadi spt beliau..bukan nak jd mcm beliau.tp lebih baik dr beliau.
Wah perasaan!
Haha..

Sebenarnya aku nk ckp,ak nak try boss yg sempoi2..haha
Nk try jd ckgu yg pg sekolah nak ajar budak dia je.xde pk hal lain..
Haha

Perasaan lg.

Nak tukar sekolah lah! Xmo pjj lama2.
Hehe

Bersabarlah sayang... Saat indah kn menjelma juga..
(Lagu nasyid)

Mm i shud have stop now. Otherwise it will be out of topic again..
Ha.ha.

Sen jojes,be nice to me this year pls..




No comments: