..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

Pilo Toq: mungkinkah aku 20 tahun lagi?

Asslamualaikum..

Ak bukan seorang pembaca tegar.dlu aku ingatkan aku ini TEGAR. Tp setelah mengenali ramai orang,aku jauh ke belakang..hah!penulis tegar apa lagi.brapa banyak cerita yg xberkembang2 yg ada dlm cik asus aku..tah bila laaaa nak ending.. Agaknya aku ni menulis bila aku sunyi kot?? Hahaha

Back to bussiness...

Hobi membaca novel kakak ketiga aku la yg berjangkit pd aku.cuma ianya bermusim.mcm sekarang,mcm selepas aku kawen,xlalu langsung nak bca novel.haha

Kenapa ak bukan TEGAR? Belum lg ak berjaya menghabiskm mana2 sebuah buku ilmiah! Motivasi ka..serius.bukan x cuba.pernah cuba.cuma ada byk faktor yg mempengaruhi minat membaca aku..

Pilo toq:kisah santai mencuit hati.bru baca 25 mukasurat..hqha.. Dah rasa mcm nak buat cerita sendri. Ni versi isteri2 pulak..hahaha

Tq sahabat. Hadiahkan kami buku-buku ini. Sumpah aku hampir percaya drama sebabak tu.. Kecewa aku,bila bukak sampul tgk xde kad,aku dah kena tipu!! Hahaha

Haa.. Jga2 aku pun kuat drama.. Ada ubi ada batas okey!haha

P/s: insyaallah...insyaallah... Akn try pilo toq versi tiena! 

No comments: