..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

Good bye gpm.

Bahang tahun baru dah kian terasa.  We all dpt puan boss baru okay!  Hahaha

Mcm jarang je aku bercerita ttg kerja kan. Hahaha..  Eh ke x..  Xkish la. Yg penting aku nak ckp aku dah dilepaskan jawatan sebagai GPM.  guru perpustakaan dan media.  Aku dpt title ni masuk tahun ke tiga aku posting.  2013.

Oh rest in peace GPM, 2013-2016.

Hehe..

Last year aku pernah suarakan pada PK pasal jadual aku yg packed.  Pasal ckgu matematik yg xckup. Tp memandangkan pengetua pun dpt yg baru,  aku xrasa aku ada peluang melepaskan dri dr GPM.

Kerja gpm ni ya tuhan,mcam-macam. Bukan hanya tertumpu pada perpustakaan.  Tp seluruh sekolah tau dak..  Kalau masuk group GPM tu, aku baca sebelah mata je..  Kalau nk follow semua, mmg menanges tepi bucu meja la i ni tau..

To be honest, kalau library tu di bawah mesti lain kisahnya..  Haha..  Btw i survived.  And thank you so much. I hve learnt so many things. Or at least i hv develop my confidence  level.. Berani la jugak ckp dpn org ramai.  Suarakan pendapat. Only that,  the vibration tone is always there.  Hahahaha..


Btw,  bila dah xdpt gpm, haruslh dpt yg lain pulak kan.. Ramai yg ckp pergh yg ni lg dahsyat.. Ada jugak yg bg semangat..  Mcm lah i ni diberi pilihan untuk menolak kan..huhu.. I am not a perfect person. Yes.  But ill try my best.  Harapnya bila aku buat ni seikhlas hati,  allah buka kan peluang aku nak kembali ke sisi suami..Wah gitu..  Haha..   Selama ni bkn xikhlas.  Ikhlas.  Cuma lebih kepada belajar untuk ikhlas..huhu..  Byk kali tau aku menangis sbb jawatan tu. Tiap kali tu jugakla aku tertanyaa kenapa aku? Kenapa aku?

Harapannya kerja baru ni xbersulamkan air mata dah..hihi..

Nt i story lg.byee.  

No comments: