..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

Glowing: ini rahsianya.

Okay..  Jom kita bongkar rahsia.. Hehe

Sebab utama aku pilih produk ni setelah aku meyakini ia tdk mengandungi bahan kimia berbahaya. Kedua,  senang nak guna.  Ketiga,  mudah di cuci..  Ke empat,ringan texture dia..  Kelima,  aku bukan nak cantik tpi aku nak menjaga kulit aku. Almaklumlah dah 3 series.ke enam affordable.

So sepanjang hari tu aku menggoogle, tgk you tube, baca feedback,  cari info pasal this product. Sebenarnya ada la beberapa produk jugak yg aku nak try tp i choose to try this one and I LOVE IT!  hehe


PRESTIGE DD CUSHION BY ORYSENSE.

 org yang kesuntukan masa,  tp nak nampak comel cantik blh la try.  Hehe
Cara dia senang saja,  dap dap kt muka.  Dah siap.  Kalau mcm aku xpakai dahla eye shadow bagai..  Aku cuma calit blusher n lipstik saja.. Calit tanpa rasa bersalah pd kulit sebab bebas bahan kimia..

For lips and cheek,  i use:

CHEEK AND LIPS TINT BY PUREBYSAFIYAHOTHMAN (PbySO) .

Ni aku beli lips care.  Sbb my lips is so sensitive.

So bila guna lips care by PbySO,aku dah boleh guna lip matte by orysense.

Hehe..  Bibir sekarang dah xkering and kulit pun dah tak kusam..

DAN YANG PALING PENTING:
Make sure you all cuci bersih2 muka kita tu..  Hehe..  I gedik2 jugak beli berus MARY KAY.  hhahaha..  I beli dgn norhaniza shukor.  Boleh cek fb beliau..  I update guna phone so susah nak link. Hehe..

Tp mary kay punya clenser blh tahan jugak harganya.  So lepas himalaya i habis ni i nak try clenser n mist toner PBySO. Mmg betul2 nak jaga kulit ni. Hehehe.

Ok... Tu je bebelan hari ini..  Sekejap aku sekejap i, mesej sampai kan. Gasakla. Hehehe..

Yang nak dapatkan PRESTIGE DD CUSHION boleh pm i okay. Hehe..  Memang berbaloi- baloi.

P/s: org cakap, nak jdi cantik nak jadi sihat xkisah nak berhabis..  Tp dgn status kewangan aku skrg,  mmg xblh nak berhabislah..hehe.. Maka kena la pandai memilih sesuai dgn kemampuan sendiri. bukan terlalu murah atau terlalu mahal, yg penting xmemudaratkan diri sndri.
😘😘

No comments: