..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

Depa maiii lagi... Penilaian pss 16

Masih ingat pd post aku sebelum ini mengenai jawatan GPM yg telah diserahkan kpd cikgu lain.? Haa.. Rentetan yg baru berkesudahan hari ini..

Dan masih ingat tentang puan boss yg kdg2 aku ceritakan??
Selalu kagum dgn setiap perbentangan beliau.. Allah berikan kpdnya aura,kepetahan dan keyakinan..dan beliau telah bersara.

 Hari ini mencatat sejarah untuk diri sendiri,perlu membentangkan apa yg pernah beliau bentangkan.. Dia punya  cuak,tuhan saja yang tahu,tapi disebabkan perlu sediakan fail sampailah ke saat saat yang terakhir, xsempat nak melayan cuak di dalam hati.

Pertama kali aku kena menggoreng secukup rsa depan pegawai2 lain.. (selalu bdk2 ja)

Saat saat mcm nilah aku merindui puan boss.. Haha.. Walaupun beliau kdg2 menambah lg kerja tp beliau jugak penyelesai masalah..

Salah satu yg aku takut,aku x blh elobrate sedetail beliau.. She always know everything around the school. Aku pulak xckup msa nak stdy semua event yg ada dalam slide. Gila ka apa.. 70+ slides.hahaha

Kak eni dah pesan awal2 dh, jangan lagu..jgn laju...

Dan di sepanjangan p3mbentangan aku tu,aku terbayang muka puan boss saja.hahahaha.. How she would explain if she was there..

Yang aktiviti dalam sekolah.blh la aku menggoreng..kaitkan dgn literasi maklumat..mai hat program international,aku bca tajuk jela.haha .yg aku tau conference.. Haha..

dan Dihujung2 suara masih terdgr lagi nada gemuruh yg cuba dilindungi..aku xnafikan, sedikit sebanyak keyakinan aku bertambah sejak aku mula menjadi gpm..such a great experience. Yes. But nope. I dont want to continue as gpm.. Not for now.

Dan hampa tau dak.... Yg instrument kami dok follow for the past three weeks tu rupanya 2016 punya.org PKG jugak yg emel dkt aku. Jengkreng betoi!! Pagi td masa penilai sampai baru tahu ada instrument baru..

Mampoih.Hahaha..

Penilai kali ni cool cool belaka.. Hahaha.. Last year mcm lg berdebar2 sbb first time masuk.this year semua yg dtg pn org lain..

Btw thanks pd semua team pss.. Mmg ada yg xamek port.mgkin sbb xtau nk buat apa kot..

Kpd dua org kuat sya.. Thanks for everything.. 😘





Sampai senget senget abehla nametag pun.hahahahaha


 GPM,
Rest in peace.😘

No comments: