..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

...duty call

..duty call..

baru dpt panggilan dari ex-GPM. Guru perpustakaan media. 'ex' sebab tahun depan beliau akan bertukar ke johor.

aku new GPM????

i dont have any ideas of what GPM does?? 

lingkup library tu nanti dpt kat aku..

hahaha..


dah kena belajar dr awal..kalau bg aku benda outdoor ni, eksaited la jugak aku..hihi.. ekspidisi panjat gunung ke, berkayak keliling pulau ke..volleyball ke, maula gak aku p kursus berhari2.haha

kursus pasal library?? dgr pun dah rasa mcm nak tidur je..hihi

xpelah dr dpt guru penasihat cheers ka? band ka? xmo2..

macam mana pun, amanah is amanah... walaupun tak suka, tp aku lagi xsuka kalau org dok ckp pasal aku x laksanakan amanah dgn baik..

u can do it tina! serikan library dgn aura teacher atie! heheh

-apasal dah macam semangat lebih ni-

all the best to myself! semoga Allah permudahkan segala urusan.. urusan kerja, keluarga, peribadijodoh... hiihi

p/s: rindu encik K.dah tiga hari kena tgl kt kg..



No comments: