..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

-LOVE is MAGIC-

assalamualaikum..

(entry ni ditulis seminggu yg lepas. baru dpt post hr ni!)

hmm..
kau boleh senaraikan 1001 kriteria untuk lelaki/ perempuan idaman kau.
-hot
-seksi
-cantik/ hnsem
-bergaya
-berharta
-berkerjaya
-berumah tangga
-berkereta mewah
-5 Cs.
whatever~

tapi at last, mcm mana pun hebtnya standart yg kau letakkan, akhirnya ada satu sahaja yg tinggal n kau akan mengakuinya- terima seadanya dia.itulah cinta.

rezeki, jodoh, ajal: ini semua rahsia Allah. sekelip mata je DIA blh twist perasaan kau.

dr benci jadi syg atau sebaliknya.

kalau ada jodoh x kemana...

dr kecik aku dgr ni. dr tv, dr org yg lebih dewasa.

skrg bila aku yg makin dewasa, x kawen lagi pulak tu, hari2 aku dgr..haha

misi aku yg kononnya nak kawen umur 26 tu mmg ridiculous!yerrr~  apa buat mission mcm tu. haha.. skrg aku dah tak heran lg ng mission tu..(mcm nak gelak guling2 pulak)

sbb.. aku percaya pd jodoh yg Allah tetapkan. 

ingt kawen tu senang??? haha

u will live with this person for the rest of your life. having a complete family with kids... 

wei.. aku x kata yg aku ni xnk kawen..cuma rasa tu xblh dipaksa..bila dah jodoh tu, seenanngg je.. ni semua kawan2 aku yg dah kawen ckp...


oh ya. mr. P?? mr.P tu hanya sekadar impian bodoh. kehkeh... nak pilot aje.. ape daaa...haha..aku mmg tau tu bdoh sbb tu smpai skrg aku mmg xde pun 'kawan' yg keje pilot..

skrg...aku memang mencari tp bukan mencari-cari..just go with the flow.i am happy with what i have now.. and i am not that desperate to get married.

he can be anywhere.. anyone..anytime..

;)

uncle ckp, aku xbersedia sbb aku masih terluka.. huhu... dah lama rasanya luka ni.. mungkin aku senang jatuh suka tp aku susah n takut nak percaya pdhati y ska tu..

haaa..tudia...

walaweh!! aku rasa nak menangis baca entry ni! akhirnya ada jugak benda yg aku nak share setelah sekian lama.. haha

adios~
(3/12/13)


No comments: