..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

2013 in memory

assalmualaikum...

wah...wah... semua pakat update status masing2 pasal new year.. sy pun nak! sy pun nak!

tak terlambat lg kot... HAPPY NEW YEAR FRIENDS!

sebulan lg cukup umur aku 27 tahun!cptnya msa berlalu..

2013, macam2 perkara berlaku. pahit mnis terluka melukakan kecewa mengecewakan... ya, aku manusia yang tidak mudah mengalah. bila aku sedih, aku akan menangis, dan kemudian berdiri mengorak langkah baru.. bila aku jatuh, aku akan cuba untuk bangun..biar pun luka jatuh itu masih terasa..

jangan tak tau...aku pernah sembunyi tepi tiang, duduk meleleh air mata kt situ masa aku betol2 stress macam xnmpak jalan dah..thanx buddy, meredakan perasaan takot aku.. dan akhirnya perkara tu dpt diselesaikan. alhamdulillah..


penghujung tahun 2013...weh..weh,, time ni semua la pakat kawen. kenduri sana sini.. hihi... ada yg terpergi, ada yg x terpergi...hehe...semoga semua bahagia sampai syurga..

okay, pasni part aku nak senyum sampai telinga..rupa2nya yg selama ni dok terjatuh gedebuk berkali-kali, kecewa berkali-kali ada sebab rupanya..hehe..yg dlu yg aku rasa dah paling baik untuk aku, rupanya ada yg lagi baik.. sedar atau tak, mmg itulah hakikatnya.. janji kita sabar dan jangan pernah berhenti mengharap kepadaNYa..

azam tahun ni??? mmm... nak menamatkan zaman bujang, boleh dikira azam x??haha

okay.aku nak jd hamba Allah yang lebih baik, menyenangkan hati mak dan abah, dan org sekeliling aku..

btw ni entry yg sepatutnya aku post smalam. hehehe...

first day at school! pagi tadi ada surprise from someone! gila ketaq... terkejut beruk... sometime when the right person comes, u just know it...insyaallah.. semoga semuanya dipermudahkan.. nt aku stori mori cte pasal pg td. hehe..

thank you D dearie! ;)





No comments: