..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

...teratai bunga indah..

assalamualaikum...

hehe.. teratai bunga indah.. ni nama aku pakai as author blog Duniaku dlu.sebelum stick dgn atieput3 dan sekrg guna atieputri. nama ni dpt dari senior aku, abg aduk.. dah kat mana dia skrg.. last sekali aku tau dia keje kt MRSm pendang.

masa tu, tgh lepak2 tgu turn main volleyball kt kolej.. sembang2, ntah macam mana boleh terkeluar teratai bunga indah..haha

pernah sekali aku pakai nama 'kak teratai' msa kem yg mana tah, last2 sampai budak panggil berkali2 nama kak teratai tu, aku buat tak tau je..haha kesian dia. sejak tu dah tak menggedik pakai nama kak teratai..hee

hee.. first day at school...

"when u love someone, it's something. when someone love u, it's another thing. WHEN U LOVE THE PERSON WHO LOVES YOU BACK, IT'S EVERYTHING...'

and it's really everything...

i was in the PKHEM room when i saw someone standing  behind the the door. ingatkan kakak tu dtg nak jumpa pkhem ke. masa tu aku baru dpt satu keje baru. kepala pun tengah serabut...tgh kalut , tak perasan mmg dia tgh pgg bunga.. serius!

bila dia bg salam n sapa, 'ni cikgu nur atina osman ke?' dan aku angguk.hah dlm kepala aku dah terdetik, ni mak sapa pulak dtg nak cri anak ni..huhu... bila dia bagi bunga tu kat aku, terus tergamam! gila terkejut, tersurprise.. dan ter ter ter yg sewaktu dengannyalah.. depan cikgu A dan puan PK.terus tgk kad..YOU?? YA aLLAH...Awat sweet sgt ni..haha..tangan menggigil.. muka pun aku dah xtaulah rupa dah macam mana. yg pasti senyum mmg smpai telinga la!hahaha

kena perli ng cikgu A dan puan PK sedas!haha.. kalut punya pasal aku pun xigt aku ucapkan tq ke x dekat kakak tu.. aku rasa aku ckp cuma lepas tu aku mcm blur n terus menonong je naik atas..

haha.. tak pasal2 YOU femes kat bilik guru!  sweet gitu..hehe

yg tak tahan tu, aku punya dok plan dia punya surprise, last2 aku yg tersurprise dlu. ini tidak adil! haha... payah ni.. grr!hahaa

Thank you for the lovely red roses D.. thank you so much..

waaa..this is really unexpected.. aku takott....... huhu... Ya Allah...smoga semuanya dipermudahkan...  apa pun berlaku, Kau tabahkanlah hatiku...



No comments: