..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

-eDay part 2-

alhamdulillah semua berjlan dgn lancar..menu yag pada mulanya mee rebus dah bertukar menjadi bihun goreng.. hehe.. abah kata, kesian baju orang cntik2 nanti abes kotor mkn mee rebus..kihkih

untuk hantaran, kakak aku yg tolong buat, aku beli barang2, dia yg decorate.. aku ada la jugak menyibuk tlg dia buat. tp sebab dia x duduk sekali di kg makanya xdapatlah aku nak tolong bnyak. cuma last minute touch up je..

thank you meknot!mmmuah! hehe

aku pon xtaula nak dikegeterikan apa dah tema hantaran aku ni, tp aku suka flowers n colours..hehe


ni hantaran dr cikgu atie
lama gila aku dibuli masa ni..
entah2 bakal mak mertua aku ni sempat kira bape ketol bunga atas kepala aku tu..
yg bijaknya, aku pon xtau kenapa aku ni cerdik p tahan nafas masa tu. macam nak menyelam pulak..haha..gelabah sangat la ni kan..
pastu bila dah tak tahan, mula la terus panggung kepala n gelak kuat depan bakal mak mertua..
x senonoh betol!haha..
Kahkahkah..
Lawak betoi bila ingat..
maka hilang semua skema2 tadi..
sweetnya....hehe

ni pulak hantaran dr encik D kesayangan sy. wah!
(jgn muntah... hti tgh bunga2...)
kihkih

aku memang nk upload byk gmbr tp..dia punya lembabbbbbbbb mmg agak menguji kesabaran aku ni.br je data renew.line pon 3g...huhu.. xkn sbb lenovo kot?? hotspot jd slow??hmm..

and last but not least.....

my dearest hubby to be.. (jgn muntah lg..he hehe)

tadaaaaa.....



gambar pertama awak dalam blog ni..


i am so happy now..seriously so happy.. happy sampai rsa nak menitik air mata pulak..
after so many things happened, after all these time... we are here..
how grateful i am to know and to love u..

takot jugak..

kita baru di sini.. 

huhu..
kita tak tahu apa yg Allah nak uji kita..
takot hari ni kita gembira, esok2 kita berduka..
apa pun, smoga kita akan sentiasa tabah dan berdoa untuk dpt yg terbaik dari Dia..

dan..

apa yg kita rasa terbaik untuk kita ini terbaik dari Allah juga...
amin...


sekian..
















5 comments:

Anonymous said...

Haha..lawak la kisah hg ni atina.. :-) x dpt sembg bca blog pn jd la..

Atie putri said...

Bila da gelabah... Cmtula jdinya..hehe

Nona Rosnida Mod Arifin said...

Sweet

Nona Rosnida Mod Arifin said...

Sweet

Atie putri said...

Hehehe...