..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

for D #1-i am sorry

assalamualaikum..


Tula org cakap, kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa!lain kali sebelum bercakap, sebelum menulis, sebelum menaip, menekan, fikir dlu, ada tak yg akan terluka... wah!huhu

entry ni khas untuk my only sweetheart ,the tough  and handsome D.. (harap beliau tersengih2 baca ni.sy tgh bodek ni)

reminder to myself: dont ever think that way again.

I am so sorry dear.. I really am... huhu..menyesal gila! rasa bersalah gila.. walaupun kdg2 ada je d buat aku rsa grrrr.. but this time i must admit that i am too much!

i am so sorry d dearie..huhu...len kali jgnlah buat lawak cmtu lgi..

telajak perahu boleh diundur, terlajak kata,padanlah dgn muka... (reminder dri sendiri lg)

sorry tau...

love, tina comel!

#pray4gaza

No comments: