..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

teaser #1: slide HAC2014

Ewah2 cm nak boh teaser kad kawen pulak.kihkih.

Assalamualaikum..

Sedar xsedar dah smngu lebih dah kita puasa. Sekejap shj masa berlalu.. Tuptup dah nk hujung tahun..hjung tahun???? Neves.neves.

Aah.. Teaser ni! HAC-hari anugerah cemerlang. Buat mingu pertama after raya.. Alamak nak pakai baju apa HAC nt???? Hmm..(Fikir kemudian- baju raya banyak kan... Pilih satu!haha)

Duty aku tahun ni kena buat slide puan boss..entah kenapa lepas slide pibg yg ak kena buat hr tu aku dah boleh agak2 dah akan dpt duty ni kali ni..huhu..

Taraaaa...

Haa.. Sila spot muka aku yg kiut miut dlm tu.. Haha..Sajala nak interprem..almaklumlah..hanya ALLAH yg mengetahui..


Mungkin jugak sbb aku suka..so aku buat untuk kepuasan sndri..TAPI... Main dgn last minit dapat keje ditambaha dgn bebanan yg sedia ada,mintak maaflah 'suka' pon bertukar jd versi 'terimalah seadanya'.(erghh... Slide pss last year belom edit cntik2!)

Baru 30%.taget cuti 4 hr ni nak buat pencpaian koko..naik cuti buat international achievement n kutip2 gmbr..last week before raya buat final touch up n anta kt puan bos bg dia stdy masa cuti raya.kihkih..lepas pd cuti raya,kalau dia nak rombak segala,aku men tangkap muat jelah..xde penuh kasih syg mcm skrg..huhu..

Tu je teaser kali ni.. Comel x???dpt kt aku mmg penuh ng kaler la.hehe

Slmt berpuasa kawan-kawan... Oh ya jgn lupa doakan rakyat palestin..

Sekian.. Assalam..

No comments: