..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

.gembira tak terkata,sedih tak terluah.


Rajinyaaa update..
Hehe..
(Aku sebenarnya dah xtau nak letak tajuk apa.asyik dok update je)
Hehe

Assalamualaikum..
Baru cuti seminggu, balik sekolah jd malas.momentum lari.aduhai...
Punca rezeki tu.. Xbaik tau tina..

Balik dr irsyad semalam, terposing pulak depan pakcik polis yg dok bertinggung ng speed trap camera dia.terbang weh~ 90km/h.
Time tu dok speed 100 lebih.adei..
Skrg pantang pgg stereng.nak speed aje..
Huhu
Bkn rezeki aku 150rm..

30 days to go.
Dah mula sibuk2 tulis alamat.
Dari kad sampai ke baju kawen,biruuuuuu jugak..
 Kad ni aku oder on9.search je kad kahwin xpert.. Oke jugak kad dia.xtebal sgt.xnipis sgt.kad licin.harga pun berbaloi2..

Tp yg aku amek ni semata2 kad sahaja.hehe
Ada jugak pakej dia. blh la tgk sndri kt website dia.


Org ckp, sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pulak manusia.
Dulu kalau bercinta,gadoh sket keje nak putus ja.kahkahkah nampak sgt xmatured.

Skrg kalau gadoh, haishhh lama mana nak gadoh..rasa tanggungjawab tu lain la.ada satu garis halus yang tak terputus..
Skrg baru aku paham.kenapa ada dlm cte2 melayu, kalau laki buat hal,bini sabar je.. sampaikan kita yg tgk ni dok maki je..

Bak kata mak kak L, bila kita jd isteri ni, bersedialah dgn sedih yg terpendam. 
(Mcm pelik ayat yv aku qoute ni.mmm... )
Mksudnya,ada sesetengah perkara tu, takkan terluah.

Learn from expert.
Heheh

Semoga dipermudahkan semuanya.semuanya.semuanya.
Sebelum.semasa.selepas.

Amin..



No comments: