..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

-sayang mak abah-

Hati kembang setaman dah kecut umpama diperah2 hingga habis isinya..

Tba-tiba rindu  kt mak.. I'll be home soon mother...

Ptg semalam Mak kol.sembang2 pastu mak cite pasal jari beliau tertusuk jarum smpai tembus jari.masa tu kalut dpt berita yg pak Cik meninggal.(innalillah)

Mak cite mcm Mana blh kena..mula2 risau jugak aku.kot berkarat ke APA..pastu lama2 mak dok ulang cte,aku gelak.bukanla gelak sbb nak gelakkan mak.tercuit hati..ak gelak2 la manja gitu..

Entah2 mak terasa ng aku..huwaaaa... malam tu aku terhiris jari aku sendiri! darah xbenti kluar!

Smpai skrg ak xckp kt mak lg takot mak  risau..

Mak..walopun  mak xbaca ni,mak tetap dlm hati cheq.sll dlm doa cheq

Walaupun xsll diungkap dgn kata-kata,cheq xpenah xsygkan mak dan Abah..

Syg ketat-ketat,
Anakmu.


No comments: