..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

#lovestoryA&W: sebelas bulan lepas

Assalamualaikum
Bukak fb hr ni ramai yg post gmbr kawen.nebes pulak hai...

To my dearest friend,chichi yg tlh selamat dijabkabulkan semalam,tahniah darling! Semoga bahagia smpai syurga..

11 bulan dah kenal encik tunang..kami berkenalan pd hari dpt gaji! Hahahahahahahaha.. sgt senang nak ingt kannn..??

Skrg aku terpaksa mengakui,kalau dah jodoh,cpt je jd.betulla kan apa yg org ckp tu..

Bulan 11 kenal,jun tunang, bulan 11 thun berikutnya akan disatukan. insyaallah..

Ak kan pernah 'bermisi' nak kawen umur 26 tahun.and i try so hard(macam dah pernah mention)..haha.. Yelah aku ni kn optimis,positif. walopun aku mengamalkan prinsip-ko xnak.fine.bye2-, tp ak xserik kot nk mencuba.kahkahkah..sebab misi aku tu lah...

Smpai satu masa tu..ak mcm terjaga dr mimpi yg pnjg.ak bukan desperate.aku bukan tua sgt..tp kenapa aku beria2 sgt nk kawen umur 26.. Tp ak rsa sbb yg paling utama masa tu ialah:adik aku dah kawen!hahah tp mesti ada sebab bila Allah belum temukan aku dgn encik jodoh.Dan aku serahkan semuanya pd Allah..

Dan xlama pas tu...ak dikenalkan dgn D(d and w adalah org yg sama) oleh seorg senior teacher dkt sekolah, merangkap kwn D jugak..

Kan aku ni x serikkk....2jam jugak kak i tu convince aku..haha Kawan kan. kwn biar seribu.bercinta biar satu...hehe..menyahut cabaran uncle untuk melupakan semua yg terjdi dulu!

So Si dia pun bermuka buku lah dgn aku dgn ayat yg skema..skema dan tina??? Mcm ais krim magnum gold dan kari kepala ikan panas2..lain kan???haha

Dan bermulalah #kisahcintawandy&tiena..

Happy 11th month anny,love..

Weiii.....apa jadi ni???hah..?hah..?

Mohon jgn muntoh ijau.hehe


No comments: