..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

WL#2: akad nikah part 2

Sambungan kisah cinta aku dan dia. Wah!

Hahaha


Dengan keluarga mertua..
Oh my... Den dah kawen??


Kakak dan adik.
Kakak pantang panggil amek gmbr,terus dtg walopun malu2..
Hari kamis org pasang pelamin,jumaat pagi tu time aku bangun,dia siap tdo atas kerusi kt pelamin siap boh bantal.
Diala yg rasmi pelamin tu.kihkih

Semasa majlis akad nikah. Di masjid al abidi,kg pasir jernih.
(Aku xtau pulak nama pasir jernih.simpang 3 pasir aku taula)

Instagram frame. Ni kegigihan encik D..
Telah direalisasikan oleh AB design (fb: bboorr bob)
Kawan2 D dan kawan2 aku..
Tq pd semua yg dtg! :)
Alhamdulillah semua berjalan lancar. Dlm pkul 3 lebih, masa akad nikah hujan turun dgn selebat-lebatnya..hujan rahmat.. 

Terima kasih Allah atas anugerah yg tidak ternilai ni..

Untuk semua suami2,ayah2,anak2 lelaki,abg2 dan adik2 lelaki:

"Wanita dijadikan dr tulang rusuk Nabi Adam,bukan dr kepalanya untuk dijunjung.bukan dr kakinya untuk dijadikan alas.tetapi dekat  di tangannya untuk dilindungi,dari sisinya untuk dijadikan teman dan dekat dihatinya untuk dicintai dan disayangi.."

Teristimewa untuk D, blk nt bukak guestbook ok!

Sekian!hehe









No comments: