..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

the story of high heels..

high heels
style kan??? tapi....hmm..
pernah pakai sekali tinggi ni. tobat xmo pakai dah!

tiba2 teringat pasal ni..haha.. 

perasaan bila kena perli dgn cikgu!

aku dulu memang lemah bahasa inggeris. 

datang dari sekolah kampung kemudian 

sambung ke SBP. xdela sekarang ni aku 

fluent gila bhasa inggeris 

tp,alhamdulillah lebih baik dari dulu.

ada satu benda aku x boleh lupa sampai 

skrg. aku buat karangan dalam english 

ni. essay paper 2. punya la payah aku 

nak buat essay panjang2 tp exam kali 

tu, blh tahanla panjang!haha

lepas dah abes sume exam, cikgu BI ni 

masuk. dia pun buat la refleksi sikit 

pasal english paper..

part aku paling xbleh blah tu dia cakp, 

'ada yag wt karangan syok sendiri! 

sambil pandang aku..aku buat biasa 

jela. xsedar diri lg..

bila dpt paper, oh tidak!!!! akulah 

kanak-kanak yang syok sendiri tu...

akubuat cerita pasal tertgl bus, kejar 

bas sampai trafix lite dengan kasut 

tinggi! aku ingt part tu jela. 

konpident abis ni..

sekali....i wrote HIGH HILLS instead of 

high heels! on my!! mmg memalukan. kena 

perli pun xsedar diri lagi!kahkahkah... 

kesimpulannya... belajarlah dr 

kesilapan..hahahaha...

sekarang setiap kali aku perli bdk, 

mesti aku akn ingt insiden tu.. agak2 

bdk2 yg aku pernah perli tu sedar x 

kesilapan dia???


p/s: dah mula terasa meroyan buat 

keje..semoga semua dipermudahkan.. 

No comments: