..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

tuanya???/

mengantuk gila tahap tak payah sorong bantal pun aku dah boleh lena tak hengat dah..

tapi... daripada lena di petang2 senja macam ni, adalah lebih baik aku update pape yg patutkan..

hehe..

27 tahun mengorak langkah
27 tahun menghirup udara milik Allah
27 tahun berpijak di atas bumi jugak milik Allah...

aku mmg failed nak buat number block!

alhamdulillah.. 

hehe.. nak updte dr last week lagi tapi x sempat.diberi ujian kesihatan dan kesibukan.. thank you pada semua yg mendoakan kesejahteraan aku..

aku rasa aku dah terbuat ucapan birthday lebih awal.. hehe.. terima kasih tak terhingga buat mak dan abah yg selama ni mejaga aku..mengajar aku erti hidup.. tanpa mak dan abah, aku pun x ada kat sini..mmmuah! (walaupun mak n abah tak bca)

happy belated buffday jugak untuk my kesayangan. last January, 15. semoga sentiasa dilimpahkan rahmat ke atas awak.. semoga sihat2 selalu.. semoga awklah yang menjadi jodoh sy yang selama di tunggu2.. (cewah!mana dtg jiwang nih???ish! haha)smoga dpt menjadi pembimbing dan pelengkap saya yg serba kekurangan, cengeng, kuat menangis mcm awak ckp, manja, softhearted, tp ganas ni... ganas??? 
thanx for the lovely vb birthday cake..
tak payah buat pantun pecah kaca pecah gelaslah.
 dpt jugak kek balas!

love you lah!kihkih

(aku rasa angin sejuk2 ptg2 ni dah menjiwangkan kepala otak aku nilah!) ahahaha

oke! back to bussiness...

happy 27th to myself. smoga semua impian menjadi kenyataan..harapnya kali ini happy2 belaka.. after so many things happened, my heart become so fragile, yes. one simple miss understanding might destroy everything..
i am strong, and i wish i cud stay stronger...huhu..
thank you, LOVE!

thank you.. for being understanding.....

No comments: