..I Believe ALLAH Has Bigger Plan For Me Than I Had For Myself..

it's february!

something is missing...somehow  in the middle of the happy moment, it's just missing.ill get used to it.. like i always did...

it's 1st february today. 6pm,3rd february 1987, i was born to see the world. 27 is only digits. what matter is what i did, what i learnt, what i got during the past 26 years..

im still my mom's anak manja..it's not easy to handle me..sometimes i rebel. sometimes i speak what i have in mind.i might hurt a lot of people, n sometimes im hurt myself too..

26 tahun bnayak mengajar aku erti kehidupan.. banyak mengajar aku menjadi anak yang lebih kuat dan matang. mengajar aku menjadi anak yang lebih berdikari.

last year aiman mula bersekolah. the first few months were the hardest time for him , i think.u have to see his face! muka dia masa nak hantar dia pg sekolah (sampai kita x sampai hati nak balik), dan muka masa nak amek dr sekolah (happy!)..

lama-lama aku terfikir..ITULAH muka yang sama yang mungkin pernah aku tunjukkan dlu.. remember, im anak manja mak!

cuba bayangkan aku yang xbrapa besar ni umur 27 thn, kalau dlu aku umur 13 tahun bsr mana??mcm mana tabahnya hati mak dan abah melepaskn aku pg sekolah asrama??anak yg pure, innocent, n mungkin xpandai nak basuh baju sendiri pun,mgnkin jugak kena buli...dlm keadaan mcm2 kes keluar kt tv..

dr mana dtgnya hati yang tabah ni kalau bukan dr sekeping hati yang tabah seorang ibu dan ayah...

i am lucky...

terima kasih Allah..walau dlm serba kekurangan, KAu jadikan mereka ibu bapa yang tabah.. dalam serba kekurangan itu , kau jadikan mereka istimewa.. dalam serba kekurangan itu, kau hadiahkan mereka anak-anak yang berjaya.alhamdulillah...

aku akan terus berjuang...dalam kerjaya aku.. tentang perasaan aku.. tentang segalanya...


No comments: